Будемо їздити за старими тарифами і з електронними квитками?

Перегляди: 809

Перед підвищенням тарифів за проїзд у маршрутках до 10 гривень перевізники Кропивницького під час засідання виконкому обіцяли, що працюватимуть до 22:00. Але хто бачив маршрутки у цей час?

Міський голова Андрій Райкович під час попередньої апаратної наради констатував: у вечірній час до віддалених мікрорайонів обласного центру приватний пасажирський транспорт не їздить. Отож, якщо обіцянку не виконують, то перевізники мають повернути попередню вартість проїзду.

Міський голова попередив власників маршрутів про неминучу відповідальність:

– Виконком пішов назустріч приватним перевізникам, врахувавши їхні аргументовані докази та розрахунки, але встановив при цьому досить нескладні умови – дотримання чіткого графіка руху транспорту: чи є пасажири, чи немає, але розклад руху має виконуватися і ніяк інакше. Лише в такий спосіб ми будемо співпрацювати із перевізниками усіх форм власності. Повинні бути аналітика і найсуворіший контроль. І нехай навіть не сумніваються – порушуватимуть графік, буде працювати на цих маршрутах комунальний транспорт, і крапка. Не хочуть працювати відповідно до угод, будемо шукати інших перевізників. Так не буде, що кількість автомобілів на маршруті змінюється протягом дня, що хочуть те і роблять. Час, коли ми стояли на колінах, коли не було як перевозити людей, пройшов. Комунальний транспорт справиться з додатковим навантаженням.

Андрій Райкович доручив своєму профільному заступнику разом із управлінням транспорту та зв'язку зустрітися із перевізниками і передати їм позицію міської влади.

А тим часом Верховна Рада підтримала за основу законопроєкт, що прирівнює електронний квиток у міському електричному та автомобільному транспорті до паперового. Це відкриває щлях до належного функціонування автоматизованої системи оплати вартості проїзду у всіх видах транспорту.

Згідно законопроєкту, затвердження форми, обов’язкових реквізитів та даних, які має містити електронний проїзний документ є відповідальністю Міністерства інфраструктури.

Законопроєкт розроблявся урядом і був підтриманий Кабінетом міністрів ще у червні 2021 року.

Зазначається, що до законопроєкту були зауваження у частині пільгових перевезень та компенсацій. Проте, як пояснив заступник міністра інфраструктури, ці функції будуть належати до повноважень місцевих адміністрацій.

Надрукувати