"SILA" у калюжу сіла?..

Перегляди: 1094

Мій провайдер інтернету – компанія "SILA". На жаль. По-перше, не виконують своїх зобов'язань. Ремонт вони повинні проводити максимум за 5 днів. А ми вже чекаємо 15 днів, з 6-го липня. Район Старої Балашівки, садове товариство "Дружба". Якби можна було вибрати, обрали б когось іншого. Але у цьому місці вони монополісти. От і доводиться терпіти відверте знущання та повний ігнор своїх прямих обов'язків.

15-й день обіцяють, що приїде майстер, люди чекають, сидять вдома, а ремонтники їдуть до сих пір, черепаха впоралась би швидше.

По-друге, оператори говорять тільки і виключно російською, на зауваження не реагують, більш того, продовжують говорити виклично російською. Із 15-и спілкувань лише один раз оператор вибачилася і перейшла на українську, все!

Голос робота теж записаний російською.

Отож, хочу запитати, чи діють для "SILA" закони України і хто їх може нарешти притягти до відповідальності? До їхнього керівництва добитися нереально! Коли проводиш оплату, то кошти переводяться на ФОП Кравцов.О.В.

Тетяна Бородіна

P.S. Ми теж намагалися додзвонитися до цієї "SILA". З першого разу не вийшло. Ця фірма, офіс якої знаходиться на вулиці Волкова. 11, к.1, нібито продовжувачка і спадкоємиця «Кіровоградських комп’ютерних мереж». Сайт у неї непоганий. А ось відгуки про її роботу на сторінці «ТОП-20» підтверджують незадоволення клієнтів: 76 відсотків їх вважають, що провайдер працює погано і жахливо, лише 21 задоволені його роботою.

Через деякий час оператор провайдера таки передзвонила. Вона повідомила, що директор компанії у відпустці. Але з нами зв’язалась старший диспетчер Людмила. Ось що вона сказала: «У нас справді довго висів один ремонт на Сарій Балашівці. Врешті, абонент визнав, що поломка не на лінії, а проблема у його обладнанні, яке слід замінити. Скарг, на жаль, у нас немало. Після липневих гроз виникло багато поривів, а половина техніків – на лікарняних. Якась чорна смуга. Але, сподіваюсь, ми з неї вийдемо». Пані Людмила відмовилась назвати своє прізвище.

Очевидно, і відділенню Антимонопольного комітету, і Держспоживслужбі пора звернути увагу на роботу "SILA". Особливо у тих районах, де вона монополіст.

Надрукувати