Газета? Виселити!

Перегляди: 225

«Кропивницький час-тайм» повідомляв про позов до редакції газети «Народне слово» через нібито борги за оренду приміщення. Видання вимагають виселити із приміщення, яке воно займає вже багато років.

Хто підтримує гібридну війну проти друкованого слова і «Народного слова» зокрема?

І ось у господарському суді розпочалися судові слухання. Як повідомляє Суспільне. Кропивницький, під час судового засідання заступник директора комунального підприємства «Регіональний центр розвитку послуг», яке є власником приміщення, Едуард Ярушок підтвердив цей намір – виселити редакцію обласної газети "Народне слово" з приміщення в центрі Кропивницького. Адвокат "Народного слова" Юрій Усатенко вважає це втручанням у господарську діяльність редакції газети. Насправді ж позивач хоче маніпулятивно скористатися формальністю: грощі за оренду перераховано, але з іншого рахунку.

Едуард Ярушок розповів, що редакція мала 14 тисяч 300 гривень боргу з квітня 2020 року до березня 2021-го, а 10 з 14 кабінетів здавали в суборенду. За словами адвоката відповідача Юрія Усатенка, представникам позивача повідомили про проблеми з перерахуванням грошей з власного рахунку і запропонували перерахунок з іншого: ”Це була пропозиція від представників позивача, бо потрібні гроші, немає значення звідки. Зрозуміло, що ці питання були узгоджені і сплачувалось з рахунків іншої юридичної особи. Узгодили, що гроші, які сплатили за орендну плату, позивач повинен був повернути. А потім подали позов, що не сплатили орендну плату”.

Вимога позивача – виселити редакцію газети з приміщення на вулиці В’ячеслава Чорновола, 46/60, загальна площа якого – 713 квадратних метрів: ”Ми просимо суд виселити на підставі того, що ми неодноразово пропонували врегулювати це питання шляхом, можливо, зменшення площ, щоб вони використовували приміщення, в яких працює редакція. Але на цю пропозицію відповідач не погоджувався. Також ми пропонували добровільно звільнити приміщення, надавали для підписання відповідні угоди. Але відповідач на будь-які наші пропозиції належним чином не реагував”.

У редакції газети немає жодного договору про суборенду, говорить Юрій Усатенко. З його слів, представники позивача приходили в редакцію, щоб дізнатись – де ще працюють журналісти газети: ”Усе записували і зараз використовують назви цих засобів масової інформації як назви організацій, які теж орендують приміщення. Стосовно наданих актів – то їх складали, скоріш за все, десь в кабінеті. Бо вони датовані тими днями, коли редакція була зачинена, всі працювали віддалено, нікого там не було. Те саме стосується і посадових осіб, які там згадані. Ці люди знаходились вдома, відповідно до постанови уряду. Тобто це все – фальсифікація”.

Суддя Олена Бестаченко оголосила перерву до 23 липня, аби вивчити докази сторін. Отож, далі буде.

Надрукувати