Мабуть, моє запитання риторичне: чи доживу я до тих часів, коли можна буде вирішувати питання надання послуг з постачальниками електрики, води, газу за один візит?
– Ми договір не підготували, бо працівник перейшов на іншу роботу (1,5 місяця тому).
– Ми загубили ваші документи. Ой, ні. Ми їх у вас не брали. Приносьте ще раз.
– Ви не памятаєте в яке ви віконечко підходили півтора місяці тому?
– Ви зробили копії? То у нас не має де їх скопіювати. Підіть десь зробіть копії.
– Ви звернулись не в ту компанію. Вам треба звернутись до фахівця за сусіднім столиком, він працює в тій компанії, яка вам потрібна.
Отримати довідку про відсутність підключення протягом тижня – то щастя. І це я все на етапі укладання договорів. Це далеко не всі перли.
Що я пропоную:
- Зробити можливість подання документів в електроному вигляді.
- Якщо клієнти/клієнтки мають електроний підпис – висилати підписувати документи через відповідні сервіси.
- Якщо клієнти/клієнтки не мають електроного підпису – відвідування центру обслуговування для підпису вже підготовлених договорів.
- Для тих, хто не може скористатись електроними формами встановити в центрах обслуговування клієнтів оргтехніку для копіювання.
Хіба це складно?
Тепер розкажіть мені – чому це фантастика і не можливо?
Інга Дудник