Інквізиторські методи і реліктовий совок у «Епіцентрі»

Компанію «Епіцентр К» заснувало подружжя Олександр та Галина Гереги. Його прообразом стала французька мережа Castorama, досвід якої Олександр Герега вивчав, відвідуючи Польщу.

Мережа «Епіцентр» налічує 72 ТЦ. Це третя за потужністю торгівельна мережа в Україні (перша – «АТБ-Маркет», друга – «Фоззі-Фуд»). Особисто я відвідую «Епіцентр», коли виникає потреба в закупівлі якісних матеріалів для ремонту: такого багатого асортименту, як у них, в іншому місці не знайдеш. Кампанія шанована і солідна, але і на сонці бувають плями…

Виникла потреба поміняти вчора куплену у них фарбу на таку саму іншого кольору. Були неуважними, коли її купляли, помилившись у відтінках сірого. Як на гріх, не знайшли фіскальний чек магазину. Проте розраховувалися банківською карткою, в додатку знайшли квитанцію з реквізитами оплати, за якою можна легко відновити чек магазину. Нічого не віщувало проблем, проте мій райдужний настрій дуже швидко зруйнувала касир відділу повернення товару. Слухати вона мене не стала взагалі, а зразу ж послала… до адміністратора для відновлення чеку.

Тут зустріли привітно, чек знайшли зразу, але запропонували писати заяву. Насторожило те, з якими подробицями мене змусили описати і обґрунтувати необхідність повернення товару та повідати про свої наміри придбати такий самий. Склалося враження, що я підозрюваний у скоєнні злочину, і пишу пояснення в поліції, щоб себе вигородити. Про всяк випадок запитав у адміністратора, чи писати в кінці, що не притягувався до кримінальної відповідальності? Каже: не треба. Чемно пояснила, що обміняти товар не можна, а можна тільки здати непотрібний і отримати гроші.

У передчутті швидкої розв’язки дружина принесла з машини фарбу для повернення, але тут адміністратор з інквізиторською лагідною усмішкою повідомила, що гроші вони зможуть повернути тільки через 14 днів, після того, як мою заяву затвердить юрист, а потім розгляне і підпише директор.

Передати цензурною лексикою ту бурю емоцій, яку я відчув, почувши вердикт адміністратора, неможливо. Зауважив їй тільки, що мій час, витрачений на написання заяви і спілкування з нею, коштує значно більше, ніж нещасна банка фарби за 200 грн.

Але й це не все! Почувши, що фарба нам потрібна сьогодні і ми її придбаємо, не чекаючи 14 днів, вона попросила принести їй копію чека про сьогоднішню купівлю фарби, щоб додати його до заяви про повернення коштів. Це, на її думку, сприятиме поверненню наших грошей…

Давно я не відчував духу такого реліктового совка! Та ще й у суперсучасному магазині, обладнаному за останніми досягненнями і технологіями у сфері торгівлі! Логічного пояснення такому ходу подій, крім того, що вище керівництво ТЦ таким чином використовує наші кошти у якості безпроцентного депозиту, нема. При тому, що загублений чек адміністратор побачила в програмі буквально через хвилину, а ще протягом хвилини могла його роздрукувати і віддати нам – адже це наш чек, ми ж реально заплатили ці кошти. Натомість нас, як ідіотів, заставили спочатку писати заяву з принизливими поясненнями, а в кінці повідомили, що гроші повернуть через два тижні. Чесно: знав би – не писав!

Тому з нашого неприємного досвіду висновок: якщо купуєте щось в «Епіцентрі» і не впевнені, що товар не доведеться поміняти чи повернути – зберігайте чеки. Це дуже зекономить ваш час, нерви, збереже позитивні емоції від візиту до цього закладу і не занурить в атмосферу реліктового радянського совка.

Віктор Делюрман


Надрукувати   E-mail