Шматок котла переплавки націй діє?

Ще минулого літа стало відомо, що у нашому місті у кафе «Дудляр» пропонують відвідувачам «оригінальну» страву – «Хохляцькі ковбаски».

«Хохляцькі ковбаски» – це реклама?

Тоді голова обласної організації ВУТ «Просвіта» Олександр Ратушняк популярно пояснив, що використання терміну «хохол» – підкреслена зневага до українців. Такий підхід був важливою частиною імперської політика СРСР, де всі інші нації, крім росіян, мали свої зневажливі назви.

У Кропивницькому знайшовся шматок котла переплавки націй

Та пройшов майже рік, а історія повторюється. Олександр Ратушняк знову повідомляє: «ДУДЛЯР усе ще "ковбасить" від малоросійства і меншовартости! Ігноруймо "дурнуватих хохлів"!»

Невже у власника і працівників кафе не вистачає фантазії, аби змінити образливу для притомного українця назву? Чи вони спеціально демонструють свою меншовартість і зневагу?

Вл. інф.


Надрукувати   E-mail