Сакраментальна фраза-звернення до російського корабля, сказана нашими хлопцями у гарячці запеклого бою, здається, найбільше надихнула власників всіляких рекламних площ, бігбордів та сітілайтів. У центрі Кропивницького просто на кожному кроці – звернення до російських солдатів, яких слава Богу і нашим Збройним Силам, тут немає. Сподіваємось, що й не буде.
Який же тоді у них смисл? Про це міркує і відомий волонтер Вадим Нікітін. Ось що він написав у ФБ: «Автор цього і подібних рекламних щитів, розміщених по місту Кропивницькому, насправді думає, що подібний текст може мати якийсь ефект і бути корисним? Дуже сумніваюсь, що ЗСУ і ТРО допусте свинособак у моє місто, ще більше, що вони те читатимуть. Вважаю, що подібна "реклама" більше негативно впливає на психологічний стан мешканців міста. Ви б ще написали "дорогой".
Чому б на бігбордах не розмістити фото людей, які стали на захист України:
– директорки музичної школи, яка на період війни стала швачкою і шиє розгрузки для воїнів;
– простих селян, які везуть продукти харчування у підтримку фронту і поранених;
– дітей, евакуйованих з-під артобстрілів і авіаударів;
– лікарів, які ведуть боротьбу в операційних....
Нарешті, кориснішою була би інформація для тимчасово переміщених осіб, які шукають притулку у Кропивницькому, контакти закладів соціальної підтримки, волонтерів, гуманітарних штабів...
А це – просто гроші на вітер...»