Кожна третя гривня, отримана українським бізнесом від експорту товарів та послуг, надходить з країн Євросоюзу. Як можна збільшити обсяги експорту та яка роль у цьому місцевих органів влади?
У 2019 році українські підприємці експортували в країни Європейського Союзу товарів та послуг більш ніж на 600 млрд грн. Попри величезні обсяги експорту, вітчизняний бізнес нарікає на проблеми з доступом на європейський ринок.
Аби повною мірою скористатися можливостями євроінтеграції, бізнес, особливо малий та середній, потребує підтримки з боку держави на місцевому рівні. Завдяки такій підтримці українські товари та послуги можуть стати більш конкурентоспроможними за якістю і вартістю. Тож економічна інтеграція з Євросоюзом – це все ж можливості, а не проблеми.
Недавнє дослідження центру "Нова Європа" показало, що у 2018-2019 роках найбільший приріст експорту товарів до країн Євросоюзу був у Кіровоградській, Львівській, Черкаській, Сумській областях та в Києві.
На Кіровоградщині приріст експорту становив 75%. Це найбільше в Україні, при тому, що у перші роки після підписання угоди область за цим показником стабільно посідала останні місця.
А тим часом: Днями відбулося засідання Наглядової ради Регіонального фонду підтримки підприємництва. На попередніх засіданнях Наглядової ради роботу фонду визнано незадовільною, а тому було прийнято рішення про проведення внутрішнього аудиту підприємства. За результатами перевірки виявлено порушення у діяльності Регіонального фонду підтримки підприємництва у Кіровоградській області.
У ході четвертої сесії обласної ради депутати підтримали рішення призначити директором цієї установи Ольгу Ковальову-Алокілі. Підписання контракту з новим керівником відбудеться після виходу з відпустки в.о. директора підприємства Миколи Маслова.
Вл. інф.