Аналітичний центр «Вибір Країни», в результаті дослідження виробників вершкового масла сформував ТОП-список компаній з найкращими показниками якості сервісу та продукції, згідно якого масло МК «Волошкове поле» виробництва ПрАТ «Юрія» здобуло найголовнішу нагороду «Вибір Країни 2023».
Методикою визначення якості продукту передбачається чотири етапи дослідження: аналіз 49 відкритих джерел інформації та 93 видів діяльності; оцінка якості товару за складом, асортиментом, відгуками, ціною, кількістю точок, які покриває продукт; оцінка якості обслуговування «таємним покупцем»; визначення загального балу та переможців за спеціальною формулою. У результаті аналізу виробників вершкового масла сформувався ТОП-список компаній з найкращими показниками якості сервісу та продукції, серед яких ТМ «Волошкове поле» стало номінантом на статус-звання «Вибір Країни 2023» для масла вершкового.
Високий рівень конкурентності, де кожна торгова марка, яка присутня на полицях наших магазинів, у своєму асортиментному портфелі до того ж має більше ста товарних позицій, та ще і імпортні товари – це все ставить нашого кінцевого споживача перед непростим вибором. І саме в таких випадках премія «Вибір Країни», відзнаку якої можна бачити на упаковці продукту, стане для споживача помічником, якому можна довіряти. Аналітичний центр “Вибір Країни” працює в Україні вже більше восьми років, має та керується системою оцінки, що ґрунтується на об’єктивних критеріях, які дозволяють визначити кращих з кращих у різних галузях бізнесу.
«Волошкове поле» входить до ТОП-10 найбільших переробників молока в Україні. Продукція бренду «Волошкове поле» виробляються силами ПрАТ «Юрія». Компанія експортує свою продукцію у 20 країн світу. Власники молочної компанії «Волошкове Поле» – Олександр та Андрій Табалови
Андрій Табалов розповів, як вдалося зберегти підприємства компанії у перший період активних військових дій: «Перші місяці війни були дуже складними. Якщо говорити про наш молочний бізнес, від початку війни «Волошкове поле» ні на хвилину не зупининяло виробництва, хоча деякі наші підприємства фізично постраждали від російських обстрілів. В Чернігівській області, на Сумщині, в Миколаєві, де обстріли тривають і донині.
Великим викликом у перші два місяці війни були не лише обстріли, а колосальні проблеми з логістикою. Іноді нам самим доводилося забирати молоко із молочних ферм і доставляти його до мереж. Було і таке, що ми на прохання фермерів переробляли молоко, щоб просто роздати людям. Ми поставили собі за мету зберегти виробництва та переробку будь-якою ціною, зберегти наші колективи. Нам це вдалося. Наразі ми практично вийшли на довоєнні обсяги переробки.
Загалом молочна галузь – дуже чутлива, у ній працюють близько мільйона українців. Якби заводи припинили переробляти молоко, постраждали б тисячі інших людей, наші постачальники, фермери, суміжні підприємства. Але ворогу не вдалося зруйнувати нас тоді, не вийде і зараз».